بهترین مکمل چربی سوز چیست؟ معرفی 7 نمونه از موثرترین‌ها

بهترین مکمل چربی سوز به شما کمک می‌کند تا با فرمول ساده‌تری هفت‌خان عضله‌سازی و چربی سوزی را پشت‌سر بگذارید و روند چربی سوزی خود را سریع تر کنید. باتوجه به سبک زندگی‌ ماشینی و غذاهای خوشمزه و پرکالری که حفظ وزن را چالش‌برانگیز می‌کند، شاید جزو افرادی هستید که برای لاغری سریع‌تر به فکر مکمل چربی سوز افتادید. در این مقاله به شما خواهیم گفت بهترین مکمل چربی سوزی چیست و چگونه با کمک آن‌ها می‌توانید با چربی‌های اضافه خداحافظی کنید.

منظور از مکمل چربی سوز چیست؟




هر گردی گردو نیست؛ این را برای انتخاب بهترین مکمل چربی سوز درنظر داشته باشید. به‌عبارتی، بسیاری از مکمل‌های کاهش وزن موجود در بازار عملا هیچ تاثیری در چربی‌سوزی شما نخواهند داشت و فقط یک ادعای تبلیغاتی هستند. مکمل‌های چربی‌سوز معمولا به‌شکل قرص، پودر، کپسول یا مایع عرضه می‌شوند. این محصولات با ادعاهای متنوعی مانند بهبود متابولیسم کربوهیدرات‌ها، افزایش سوزاندن چربی و کاهش احساس گرسنگی، کاهش وزن را به جای یک پروسه عذاب‌آور، برایتان به روندی راحت‌تر تبدیل می‌کند.

البته این همه ماجرا نیست! برخی از این مکمل‌ها با بهبود سلامت، سطح انرژی کلی بدن و کاهش عوارض رایج رژیم‌گیری مانند خستگی، هوس غذا و کمبود مواد مغذی، به کاهش وزنتان کمک می‌کنند. نکته مهم اینجاست که مکمل‌های کاهش وزن بدون نسخه با داروهای تجویزی برای درمان چاقی متفاوت هستند.

ویژگی بهترین مکمل‌های چربی‌سوز چیست؟




مهم‌ترین ویژگی که میان انواع مکمل‌های چربی‌سوزی می‌درخشد، افزایش سرعت سوخت‌وساز بدنتان و تامین انرژی در دوران رژیم است. البته درنظر داشته باشید بدون کشتن غول عادات بد و ناسالم غذایی و فقط با خوردن مکمل چربی‌سوز، لاغری سریع برایتان اتفاق نمی‌افتد. به همین دلیل نیاز است در کنار مصرف مکمل‌ها، حتما یک رژیم غذایی سالم برای کاهش وزن دنبال کنید. در این زمینه، می‌توانید از تخصص کارشناسان آکادمی رضا ناصری بهره ببرید. برای شروع می‌توانید گزارشی از تناسب اندامتان با پر کردن فرم زیر داشته باشید و سپس براساس آن رژیم غذایی تحت نظر متخصص دریافت کنید.

به دنبال  موثرترین راه لاغری بازو هستید؟ میتوانید به صفحه ی لاغری بازو مراجعه کنید!

 

بهترین مکمل برای عضله سازی و چربی سوزی چیست؟




در دنیای پر زرق و برق مکمل‌های لاغری، چطور می‌توان بین همه این ادعاها سررشته‌ مناسب را پیدا کرد؟ خبر خوب اینجاست که چند مکمل شاخص واقعاً می‌توانند به فراری دادن چربی‌ها کمک کنند.

پروتئین وی؛ دوست صمیمی عضله‌ها برای سوزاندن چربی شکم

پروتئین وی مکمل مفیدی برای چربی سوزی  محسوب می‌شود، چون به حفظ توده عضلانی و رشد عضلات شما کمک می‌کند. توده عضلانی نقش مهمی در تقویت و تولید انرژی دارد. پروتئین وی همچنین آزادسازی هورمون‌های گرسنگی را تنظیم کرده و نیاز به دریافت کالری را کاهش می‌دهد. توصیه‌های معمول برای مصرف پروتئین وی بین ۲۰ تا ۴۰ گرم در روز متغیر است. شما می‌توانید آن را ۳۰ دقیقه قبل از ناهار یا تا ۲ ساعت بعد از تمرینات مقاومتی مصرف کنید.

برای طرز تهیه  شیک پروتئین میتوانید به صفحه ی شیک پروتئین برای لاغری مراجعه کنید

کافئین؛ افزایش سوخت‌وساز و سوزاننده چربی!



کافئین یک ماده رایج در قهوه، چای سبز و دانه‌های کاکائو و یک ماده محبوب در مکمل‌های تجاری چربی‌سوزی به‌شمار می‌رود. کافئین به افزایش سوخت‌وساز شما کمک کرده تا چربی بیشتری بسوزاند در نتیجه میتواند ماده ای موثر برای چربی سوزی شکم باشد. البته ممکن است بدن شما در اثر استفاده بیش از حد قهوه چندان تاثیری از کافئین نپذیرد. به‌نظر می‌رسد این اثر در افرادی که وزن کمتری دارند، نسبت به افراد مبتلا به اضافه وزن یا چاقی، قوی‌تر است. فراموش نکنید مصرف بیش از حد کافئین بدن شما را نسبت به اثرات آن تحمل‌پذیرتر می‌کند. کافئین را می‌توانید به‌صورت کپسول، پودر یا قرص مکمل میل کنید. مقدار توصیه شده براساس جنسیت، سن و اهداف هر فرد متفاوت بوده و معمولا بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلی‌گرم در روز متغیر است.

چای سبز؛ سوزاننده چربی شکم با طعم خوش

چای سبز سرشار از کافئین، کاتچین‌ها و فلاونوئیدها بوده که روند چربی‌سوزی شما سرعت می‌دهد. برای کاهش وزن با چای سبز کافی‌است روزانه ۲ تا ۴ فنجان چای سبز بین وعده‌های غذایی خود بنوشید.

نارنج تلخ؛ تقویت کننده و کنترل‌کننده اشتها

مکمل نارنج تلخ (Citrus aurantium) سرشار از آمینواسیدهایی است که به افزایش متابولیسم و کنترل اشتها کمک کرده و منجر به کاهش وزن خواهد شد. یک کپسول نارنج تلخ، حاوی ۱۰ میلی‌گرم در وعده صبحانه و دیگری در وعده ناهار خواهد بود.

قهوه سبز؛ سوزاننده چربی با طبیعت ترموژنیک

قهوه سبز به سوزاندن چربی کمک کند چون اثر ترموژنیک طبیعی دارد و بدن را وادار به مصرف انرژی بیشتر می‌کند. این قهوه، با قهوه‌های سیاه کافئین‌دار متفاوت است. معمولاً دوز توصیه شده مکمل‌های قهوه سبز یک کپسول ۲۰۰ میلی‌گرمی در صبح و یک کپسول بیست دقیقه قبل از ناهار است.

بیشتر بخوانید: فواید قهوه برای لاغری

فیبر؛ راز سیری شما در دوران رژیم




فیبر یکی از مهم‌ترین عناصر غذایی است که در سلامت شما تاثیرگذار است. مصرف روزانه ۳۰ گرم فیبر به کاهش وزن و بهبود واکنش بدن به انسولین کمک خواهد کرد. فیبر به شما احساس سیری بیشتری می‌دهد، بنابراین احتمال اینکه در طول روز به تنقلات روی بیاورید و ریزه‌خواری کنید، کمتر می‌شود. در حالی که فیبر در بسیاری از غذاها وجود دارد، از مکمل‌های فیبر نیز می‌توانید نهایت استفاده را ببرید. به‌طور کلی، افزودن فیبر به رژیم غذایی نه‌تنها به کنترل وزنتان کمک می‌کند، بلکه برای سلامت دستگاه گوارش و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن نیز بسیار مفید است.

CLA؛ چربی‌سوز قوی یا یک دروغ تجاری؟



CLA، یک مکمل محبوب است که حاوی ترکیباتی از یک اسید چرب به نام لینولئیک اسید است. این مکمل به کاهش چربی بدن کمک می‌کند و احساس سیری را افزایش می‌دهد. تحقیقات درباره CLA برای کاهش وزن نتایج ضدونقیضی ارایه کرده است. برخی مطالعات نشان می‌دهند مصرف روزانه ۱.۸ تا ۶.۸ گرم CLA ممکن است به کاهش چربی بدن و افزایش عضله کمک کند. تحقیقات دیگر نشان می‌دهند این مکمل تأثیر چندانی در کاهش وزن ندارد.

اگر به دنبال لاغری با ورزش هستید به شما پیشنهاد میکنیم به صفحه بهترین ورزش برای لاغری سری بزنید!

براساس اطلاعات موجود، می‌توانیم به CLA برچسب «احتمالا موثر» برای کاهش وزن بدهیم. با این حال، برخی محققان هشدار می‌دهند که استفاده طولانی‌مدت از این مکمل، به ویژه در افراد چاق، ممکن است منجر به افزایش مقاومت به انسولین شود و خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش دهد. همچنین ممکن است سطح کلسترول خوب خون را کاهش و خطر مشکلات قلبی را بیشتر کند.

 

فرمول بهترین مکمل چربی سوزی را از آکادمی رضا ناصری بخواهید

هیچ «قرص جادویی» وجود ندارد که به‌تنهایی مشکلات اضافه وزن شما را حل کند. باوجوداین، راه‌حل‌های طبیعی زیادی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا با ترکیب یک سبک زندگی سالم و فعال، چربی بیشتری بسوزانید. قبل از شروع استفاده از هر مکمل جدیدی، حتماً با یک متخصص مشورت کرده و از مصرف خودسرانه قرص و مکمل‌های چربی‌سوز خودداری کنید. به یاد داشته باشید ترکیب این مکمل‌ها با یک رژیم غذایی غنی از مواد مغذی و ورزش منظم به شما در رسیدن به اهداف وزنی‌تان کمک می‌کند. برای دریافت برنامه غذایی اصولی و موثر همین حالا می‌توانید با مشاوران رضا ناصری و شماره ۰۲۱۲۲۷۷۹۵۱۸ تماس بگیرید.