ویدئو؛ راز 10 کیلو لاغری ژاله صامتی در جوکر

پشت پرده ماجرای لاغری ژاله صامتی در برنامه جوکر حواشی جنجالی به‌دنبال داشت. این داستان به منبع الهامی برای همه کسانی تبدیل شد که دنبال کاهش وزن هستند. این بازیگر محبوب ایرانی با کمک رضا ناصری، مربی معروف، توانست ۱۰ کیلوگرم از وزن خود را در خانه و بدون رفتن به باشگاه کم کند. اگر شما هم با دغدغه چاقی و اضافه وزن دست‌وپنجه نرم می‌کنید و فرصت رفتن به باشگاه را ندارید، این مطلب مخصوص شماست. 

 

ژاله صامتی چگونه لاغر شد؟

حضور جنجالی‌ ژاله صامتی در فصل سوم عصر جدید و طنازی‌اش در فیلم زیرخاکی، ظاهری متفاوت از او را به نمایش گذاشت؛ طوری‌که با افزایش وزن ناگهانی او مواجه شدیم و این موضوع همه ما را شگفت‌زده کرد. هوک آخر را زمانی خوردیم که در فصل سوم جوکر با کاهش وزن محسوس او روبه‌رو شدیم. سوال اینجاست چه اتفاقی در این فاصله افتاده است؟ چه رازی پشت پرده لاغری ستارگان سینمایی مثل ژاله صامتی وجود دارد؟ 

 

 

راز لاغری ژاله صامتی چیست؟

شما تنها نیستید! اگر صبح تا شب وقت سرخاراندن ندارید و درصورتی‌که فرصتی هم نصیبتان شود، حال و حوصله باشگاه رفتن را ندارید، شما تنها نیستید. ژاله صامتی هم با داشتن همین دغدغه، قدم اول لاغری‌اش را با پیروی از برنامه تمرینی رضا ناصری در خانه و بدون رفتن به باشگاه زد. خبری از ساعت‌ها تمرین بی‌وقفه، عمل‌های جراحی خطرناک یا معجزات عجیب‌وغریب نیست. او در ویدیویی که به تازگی منتشر شده راز لاغری‌اش را تمرینات موثری می‌داند که توانسته در بازه‌های زمانی کوتاه اما پایدار، تاج لاغری ۱۰ کیلوگرمی را نصیبش کند. 

متد تمرینی در لاغری ژاله صامتی زیر نظر رضا ناصری 

هنرمندان و سلبریتی‌های معروفی مثل ژاله صامتی که همیشه زیر تیغ نگاه تیزبین مردم هستند، در اقدامات مربوط به سلامت، زیبایی و کاهش وزن خود سراغ متدها و متخصصانی می‌روند که اعتبار تخصص آن‌ها تایید شده باشد تا مطمئن شوند نتیجه موثری خواهند گرفت. برنامه کاهش وزن ژاله صامتی زیر نظر رضا ناصری، گلر اسبق تیم ملی فوتسال، براساس نتایج آنالیز بدنی به‌طور اختصاصی طراحی شده است. تجهیزات موردنیاز آن نیز به‌گونه‌ای بوده که خانم صامتی به‌راحتی در خانه و بدون حضور در باشگاه، پشت چاقی و اضافه وزن را به خاک بمالد. همین اصول تمرینی، استمرار و پایداری بانوی لبخند در ورزش را تضمین کرد و باعث شد به جای هزاران راه نرفته، در یک مسیر چربی‌سوزی مداوم و موثر گام بردارد.

برای دریافت برنامه ورزشی زیر نظر رضا ناصری بر اساس اهداف و شرایط اختصاصی خودتان روی لینک زیر کلیک کنید.

دریافت برنامه ورزشی

لاغری ژاله صامتی
 

چرا برنامه‌های تمرینی رضا ناصری انقدر محبوب است؟

●    این برنامه‌ها نیازی به تجهیزات پیچیده و باشگاه ندارند و به‌راحتی در خانه قابل انجام هستند.
●    رضا ناصری و تیم حرفه‌ای او در طول برنامه، شما را همراهی کرده و به سوالاتتان پاسخ می‌دهند.
●    با انجام منظم این تمرینات، می‌توانید در مدت زمان کوتاهی به نتایج قابل توجهی دست پیدا کنید.
●    برنامه‌های تمرینی رضا ناصری براساس آنالیز دقیق بدن هر فرد طراحی می‌شود و نیازهای خاص او را درنظر می‌گیرد.

با برنامه غذایی و تمرینی رضا ناصری، مثل سلبریتی‌ها بدرخشید

حالا که راز لاغری ژاله صامتی را کشف کردیم، وقت آن است شما هم آخرین قدمتان برای لاغری را بردارید. رضا ناصری به پشتوانه تخصص و اصول علم طراحی تمرین پس از آنالیز بدنی شما، برنامه تمرینی مخصوص خودتان را باتوجه به خصوصیات ویژه شما طراحی می‌کند. تخصص رضا ناصری به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به حضور در باشگاه و فقط در خانه بتوانید به اهداف لاغری و چربی‌سوزی خود برسید. همچنین کادر حرفه‌ای متخصصان تغذیه در تیم رضا ناصری همراه شما هستند تا تاثیر ورزش را در کنار رژیم اصولی صدبرابر کنید.
اگر می‌خواهید مانند سلبریتی‌های خوش هیکل تغییرات مثبت و پایداری را در استایل خود تجربه کنید، همین حالا می‌توانید با مشاوران آکادمی رضا ناصری با شماره ی ۰۲۱۲۲۷۷۹۵۱۸ تماس بگیرید و برنامه تمرینی مناسب خود را دریافت کنید. با دریافت برنامه تمرینی سفارشی‌ مخصوص خودتان مطمئن باشید هیچ بهانه‌ای جلوی ورزش و لاغری شما را نخواهد گرفت.