می دانیم که شکم و پهلو یکی از مهم ترین بخش های بدن هستند که چربی ها در آن جا به راحتی جمع می شود. اما از بین بردن آن ها بسیار سخت است. با این حال برای از بین بردن آن ها می توانیم از رژیم لاغری سریع شکم و پهلو استفاده کنیم. در برخی از مواد غذایی که وجود دارد می توان، خوراکی هایی را یافت که می توان از آن ها برای سوزاندن چربی استفاده کرد. در کنار این اقلام خوراکی ورزش هم می تواند یک گزینه بسیار خوب برای کسانی باشد که به زودی می خواهند از شر چربی های دور شکم و پهلو راحت شوند.

بررسی رژیم لاغری سریع شکم و پهلو

قبل از هر چیزی باید کمی اطلاعات درباره چربی های دور شکم کسب کنید. چربی هایی که به دور شکم یا پهلو زده می شوند، با بیماری های قلبی و دیابت نوع دو ارتباط مستقیم دارند. به همین منظور برای جلوگیری از بروز بیماری باید به فکر از بین بردن آن ها بود. از بین بردن چربی های دور شکم نه تنها باعث زیبایی اندام شما می شود، بلکه می تواند سلامتی شما را افزایش دهد.

برای حذف چربی ها  بهتر است که دور شکم را اندازه گیری کرد. در صورتی که اگر خانم هستید و دور شکمتان از 88 سانتی متر بیشتر است یعنی چاق هستید. اگر آقا هستید و از دور شکمتان از 102 سانتی متر بیشتر است یعنی دچار چاقی شده اید. با این حال بهترین روش برای شما استفاده از رژیم لاغری سریع شکم و پهلو می باشد. برای دریافت رژیم می توانید با متخصصین ما تماس حاصل فرمایید و اطلاعات دقیق را برای کسب رژیم از آن ها دریافت کنید.

نکاتی که باید در رژیم لاغری سریع شکم و پهلو رعایت کرد

یکی از مهم ترین مواردی که باعث چاقی در شما می شود، قند و یا شکر می باشد. استفاده از این خوراکی باعث می شود که از ناحیه شکم و یا پهلو چاق شوید. شکر و قند به صورت فروکتوز هستند که مانند چربی در بدن مخصوصا کبد وارد می شوند. بسیاری از نوشیدنی هایی که محبوبیت بالایی در استفاده از آن ها بین افراد دیده می شود را باید حذف کرد. چرا که آن ها هم دارای قند هستند. از جمله محبوب ترین نوشیدنی نوشابه می باشد. در کنار حذف برخی خوراکی ها بهتر است از خوراکی های دیگر بیشتر استفاده کنید. به عنوان مثال از غذاهایی که دارای فیبر هستند، بیشتر استفاده کنید.

همچنین یکی از بهترین روش ها برای رژیم لاغری سریع شکم و پهلو استفاده از پروتئین می باشد. برای این کار می توان از خوراکی هایی که دارای مقدار زیادی پروتئین هستند استفاده کرد. پروتئین باعث می شود که سوخت و ساز بدن بیشتر شود. مصرف پروتئین می تواند به کاهش وزن کمک کند. بنابراین بهتر است که از مرغ، تخم مرغ، ماهی، حبوبات، لبنیات، گوشت استفاده کنید. یکی دیگر از روش های آسان برای رژیم لاغری سریع شکم و پهلو عدم استفاده از کربوهیدرات است. برنج و نان را از رژیم غذایی خود بسیار کم کنید.

رژیم لاغری سریع شکم و پهلو با ورزش

در کنار غذاهایی که در بخش فوق به آن اشاره شد باید از چند روش ورزشی بهره ببرید. یکی از بهترین روش های ورزشی برای رژیم لاغری سریع شکم و پهلو، دویدن یا پیاده روی است. در ابتدا اگر دارای وزن بالایی هستید، بهتر است پیاده روی کنید. باید هر روز به صورت مکرر این کار را انجام دهید. کم کم به کار سرعت دهید.

بعد از این که کمی پاهای خود را به سمت فعالیتی مانند راه رفتن و پیاده روی بردید، بهتر است که کار را برای دویدن آغاز کنید. دویدن روی تردمیل یا در محیط باز هم می تواند به شما حس خوب اعطا کند و هم بهترین روش برای لاغری است. ورزش های شکمی را حتما انجام دهید. کرانچ V، شکم روسی و حرکات پیلاتس می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

مزیت رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در چیست؟

لاغر کردن حس خیلی خوبی می دهد. از جمله به مزیت هایی باید اشاره داشت:

  • می توانید راحت هر نوع لباسی را که می خواهید بپوشید
  • با لاغری شکم و پهلو می توانید راحت بخوابید.
  • با استرس برای همیشه خداحافظی کنید.
  • به راحتی می توانید فعالیت های روزمره خود را انجام دهید.
  • با عرق کردن بیش از حد برای همیشه خداحافظی کنید.
  • حس خوب و آرامش بخشی را تجربه خواهید کرد.

 

کلام پایانی

رژیم لاغری سریع شکم و پهلو برای شما یک ضرورت است که می خواهید به وزن ایده آل خود برسید. همانطور که می دانید اراده یک امر مهم برای لاغری است. در این مسیر باید طبق رژیم به صورت منظم پیش بروید. در واقع همه چیز به اراده شما بستگی دارد. امکان دارد روند لاغری کمی طولانی شود. با این حال اگر در این راه هدف داشته باشید به خواسته خود می رسید.

همچنین میتوانید مقاله (چرا لاغری شکم از اهمیت زیادی برخوردار است؟) را نیز مطالعه کنید.

درج دیدگاه

عضویت در لایو اینستاگرام