رضا ناصری کارشناس و مربی ورزشی که این روزها به “قاتل چربی” معروف شده، توانست آقا سید، این مرد پر همت که با وزن حدود 230 کیلو جهت مشاوره و آنالیز به مرکز لاغری و تناسب اندام استاد ناصری مراجعه کرده بود را طی تقریبا 2 ماه و نیم به وزن 193 برساند!
آقا سید، حدود ده سال قبل عمل اسلیو انجام داده بود که متاسفانه بازگشت داشت و به وزن 250 رسید!
پس از آن با رعایت رژیم غذایی به وزن 230 کیلو رسید که به استپ وزنی برخورد کرد. پس از آن متاسفانه نتوانست وزن کم کند! ضمن اینکه وزن بالا باعث ایجاد درد و ناراحتی های جسمی فراوانی از جمله درد پاها و کمر و زانوان را برای وی به همراه داشت.
پس از مراجعه به مرکز لاغری و تناسب اندام رضا ناصری، و شروع تمرینات زیرنظر مستقیم ایشان، توانست طی دو ماه و نیم از 230 کیلو به 192 کیلو برسد!!!! کاهش وزنی حدود 38 کیلو! ضمن اینکه کل دردهای فیزیکی وی هم تقریبا بهبود یافته اند.
دیگه آقا سید، از درد پا و کمر و اضافه وزن شکایت ندارد، چون می داند که تازه اول راه سلامتی و تناسب اندام قرار داره. کسی که 38 کیلو اضافه بار و زمین گذاشته، باز شر باقی اضافه وزنها هم قطعا میتواند رها شود.
رضا ناصری، به جرات نشان داد که قاتل چربی است! این انگیزه ای که وی در وجود شاگردانش ایجاد میکند، سلامتی، تناسب اندام، لاغری و سبک زندگی جدید را به همراه خواهد داشت.

جهت دریافت مشاوره حضوری با شماره 09913902290 تماس حاصل فرمایید.

درج دیدگاه

عضویت در لایو اینستاگرام