آیا می توان رژیم لاغری 7 روزه گرفت و لاغر شد؟

مسلما جواب خیر است. هیچکس نمی تواند در 7 روز چند کیلو وزن کم کند. در صورتی که وزنی هم کم شود مسلما به سلامتی فرد آسیب جدی وارد می کند. ما می توانیم در این مقاله مواد غذایی را به شما معرفی کنیم که کمک کننده در راه لاغری باشد. نه اینکه مستقیما شما را لاغر سازند. در صورتی که وب سایتی را مشاهده کردید به شما امید لاغری در 7 روز را داده اند مطمئن باشید یک روش جدید برای سودجویی است. اگر می خواهید لاغر شوید باید از یک رژیم غذایی اصولی پیروی کنید. افرادی هستند که مثلا 20 کیلو اضافه وزن دارند، قطعا با رژیم لاغری 7 روزه نمی توانند 20 کیلو وزن کم کنند. در صورتی که چنین اتفاقی هم بیوفتد برای آن ها شل شدن پوست و مشکلات جدی را به همراه خواهد داشت.

رژیم لاغری 7 روزه چه مشکلاتی را به همراه می آورد؟

چنین رژیم هایی با امید واهی دادن برای لاغری، مشکلات بسیاری را به همراه می آورند. در واقع می توانند باعث بروز بسیاری از بیماری ها در شما شوند. در صورتی که رژیم نامناسبی را داشته باشد حتی امکان دارد که باعث اضافه وزن شما هم بشود. بنابراین رژیم غذایی که دارای ویتامین های ضروری نیست را بهتر است که کنار بگذارید. چرا که اصولی نبودن ان ها باعث سوتغذیه، خستگی و بسیاری از بیماری های جسمی و روحی می شود. با این حال رژیم های سالم برای شما یک ضرورت است که جلوی چنین مشکلاتی را بگیرد.

بسیاری از افراد خواهان آن هستند که به زودی رژیم بگیرند. اما اینطور نمی شود. سلامتی یک امر مهم تلقی می شود که به این زودی نمی توان برای آن جواب گرفت. در صورتی که جوابی هم برای آن وجود داشته باشد، مسلما یک جای کار می لنگد.

در این مقاله می خواهیم درباره رژیم لاغری 7 روزه صحبت کنیم. می توان آن را یک توصیه برای شما دانست که غذاهای مفیدی را در طول یک هفته تناول کنید. رژیم لاغری 7 روزه توسط یک شرکت ارائه شد. رفته رفته دستور استفاده از این رژیم بین بسیاری از افراد گسترش پیدا کرد.

رژیم لاغری 7 روزه به منظور سلامت اندام به چه صورت است؟

در این بخش می خواهیم این رژیم را به مدت 7 روز برای شما شرح دهیم:

  • روز اول: از سیب، پرتقال، کیوی و خربزه استفاده کنید. این میوه ها درصد فیبر بدن را بالا می برند.
  • روز دوم: از کاهو، کلم، خیار، گوجه و لوبیا استفاده کنید.
  • روز سوم: در این روز از میوه و سبزی باید استفاده کنید.
  • روز چهارم: در این روز از شیر موز و سوپ باید استفاده کنید.
  • روز پنجم: در این روز از میوه و سبزی و مواد غذایی مانند برنج قهوه ای ماست باید استفاده کنید. در کنار این ها پروتئین هایی مانند مرغ و یا ماهی هم می توانید استفاده کنید.
  • روز ششم: در این روز از میوه و سبزی باید استفاده کنید. میوه و یا سبزی که استفاده می کنید نباید مانند میوه و یا سبزی دو روز قبلتان باشد. سعی کنید به آن تنوع دهید.
  • روز هفتم: در روز آخر رژیم خود می توانید از برنج و سبزیجات و آبمیوه استفاده کنید.
رژیم لاغری 7 روزه چه فایده ای برای بدن دارد؟

همانطور که در بخش فوق اشاره شد، این رژیم برای شما فایده خواهد داشت. اما شاید برای شما سوال باشد که چه فایده ای دارد. از جمله مهم ترین ویژگی که این رژیم دارد این است که می تواند سلامتی شما را افزایش دهد. در واقع قوت بالایی خواهید داشت. قوی ماندن باعث می شود که از بسیاری از بیماری ها جلوگیری شود. ویتامین هایی مانند A,B,C,D و روی و آهن شما را تامین خواهد کرد.

با توجه به فیبر بالایی که دارد شما را از مبتلا شدن به دیابت نوع دوم حفظ می کند. با استفاده از این رژیم می توانید قلب سالمی داشته باشید. این رژیم با توجه به غلات، لبنیات کم چربی که دارد می تواند فشار خون و کلسترول را کاهش دهد. با این حال برای استفاده از این رژیم در صورتی که بیماری خاص دارید بهتر است که با پزشک مشورت کنید. رعایت نکات جزئی در این رژیم بسیار دارای اهمیت است.

 

کلام پایانی

رژیم لاغری 7 روزه یک روش بسیار مناسب برای سلامت شما خواهد بود. در واقع می توانید از آن برای ارتقای سلامتی خود و سالم خواری استفاده کنید. هیچ وقت نمی توان رژیمی را یافت که به مدت 7 روز فرد را به وزن ایده آل خود برساند. در صورتی که چنین اتفاقی هم بیوفتد، مسلما برای فرد مشکلات ناگواری خواهد داشت. رژیم 7 روزه می تواند سلامت بدن را به خطر بیاندازد و شوک بدی را به بدن وارد کند. برای رژیم باید بتوانید به صورت اصولی کار خود را پیش ببرید. برای رعایت یک رژیم اصولی باید اراده داشته باشید.

همچنین میتوانید مقاله (مدیر خودت باش، بدن خودت را بساز!) را نیز مطالعه کنید.

درج دیدگاه

عضویت در لایو اینستاگرام